PŘEVZETÍ A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Vážení zákazníci,

děkujeme, že jste si pro svůj nákup zvolil/a DeFlee Design Interior.

Informace níže slouží jako rychlý pomocník k postupu při obdržení Vašeho zboží a v případech odstoupení od smlouvy a reklamace.

  

PŘIJETÍ ZÁSILKY - POŠKOZENÝ OBAL 

Pokud Vám dopravce přivezl zásilku, jejíž obal je poškozen, doporučujeme následující kroky: 

1. Zkontrolujte obsah zásilky - je-li nepoškozen, zboží můžete převzít, žádejte ale provedení poznámky o poškozeném obalu 

1a. Pokud je obsah zásilky poškozen, zásilku nepřebírejte a sepište s řidičem dopravce formulář "Zápis o škodě". 

2. Zásilku nemusíte převzít, o tomto kroku nás prosím informujte neprodleně formou emailu na info@deflee.cz nebo reklamace-odstoupeni@deflee.cz či telefonicky na +420 771 188 117. 

 

PŘIJATOU ZÁSILKU PROSÍM ZKONTROLUJTE DO 2 DNŮ (max. do 3 dnů) OD JEJÍHO PŘEVZETÍ. 

 

PŘEVZETÍ ZÁSILKY 

Převzali jste Vaši zásilku. Prosíme o kontrolu jejího obsahu do 2 dnů, maximálně do 3 dnů. 

Před montáží zboží prosíme zkontrolujte jednotlivé díly - u jasně zřetelných a viditelných vad na již smontovaném zboží nebude na reklamace brán zřetel z důvodu možného mechanického poškození při montáži.

 

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

V průběhu 14-denní lhůty od převzetí zboží máte právo odstoupit od smlouvy. Bližší informace o odstoupení od smlouvy naleznete zde.

Zboží prosíme vždy vracejte na adresu centrálního skladu (areál Montako, Vodárenská 732, 27801  Kralupy nad Vltavou, +420 771 188 117).

Prosíme, zásilky nezasílat na dobírku, takové nebudou převzaty.

 

REKLAMACE

Pokud jste obdrželi zboží, jež neodpovídá požadované kvalitě či jeví známky vad, můžete zboží reklamovat. Prosíme o důsledné přečtení Reklamačního řádu (najdete zde).

  • Pokud zjistíte jakoukoliv vadu nebo poškození zakoupeného zboží, nepokračujte s montáží. Na zřetelné pohledové vady po smontování zboží nemusí být brán zřetel.
  • Kontaktujte prosím pracovníky reklamačního oddělení na adrese reklamace-odstoupeni@deflee.cz. Reklamaci můžete podat e-mailem, poštou nebo osobně na adrese centrálního skladu.
  • Zboží ani jeho části není třeba nikam vozit. Doporučujeme nejdříve kontaktovat reklamační oddělení, kde se s pracovníky domluvíte na dalším postupu.


Reklamace musí obsahovat

Ať už reklamujete emailem, poštou nebo osobně, součástí Vaší žádosti musí být následující údaje:
 

  • Číslo objednávky/faktury
  • Jméno a příjmení
  • Kontaktní telefon a e-mail
  • Název zboží
  • Popis závady
  • Případně ilustrující fotografie (detail závady, celý produkt, případně fotografie obalu - je-li obal k dispozici)

 
Jak zboží reklamovat?

Reklamaci je možné podat pouze písemnou formou a to na email reklamace-odstoupeni@deflee.cz či osobně (po předchozí domluvě) nebo poštou a to vždy na adresu provozovny (ASURTI s.r.o., Vodárenská 732, 27801  Kralupy nad Vltavou). Reklamace je možné konzultovat i telefonicky, je však nutné dodat potřebné informace písemně dle informací výše.

V případě zaslání reklamace nám velmi pomůže, pokud vyznačíte vadný díl přímo do montážního návodu a ten nám pošlete spolu s reklamací. Urychlí to celý proces reklamace.

 

Budeme Vás dále informovat o možnostech řešení Vaší reklamace dle povahy zboží.

 

POTŘEBUJETE S ČÍMKOLIV PORADIT?

JSME VÁM K DISPOZICI NA TELEFONNÍM ČÍSLE +420 771 188 117 NEBO EMAILU REKLAMACE-ODSTOUPENÍ@DEFLEE.CZ

ZÁKAZNICKÁ PODPORA 

+420 771 188 117  Po - Pá 10:00 - 15:00


0 kusů / 0

SPOKOJENOST NAŠICH ZÁKAZNÍKŮ KE DNI 07/07/2025

Pravidelně zveřejňujeme spokojenost našich zákazníků. Hodnocení vychází z recenzí portálů, kde se náš obchod  prezentuje. 

WOMEN IN BUSINESS – MOJE FIRMA JAKO RODINA

Společnost ASURTI s.r.o., provozovatel DEFLEE DESIGN INTERIOR byla vyhodnocena jako jedna z nejlepších společností vlastněných ženou v České republice, a proto byla nominována do projektu OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK, který již 18 rokem podporuje, oceňuje a inspiruje české podnikatelky. Z celkového počtu 23 727 společností, jež odpovídají vstupním kritériím projektu, nominoval odborný garant – světově uznávaný specialista na rating a scoring firem, společnost CRIF – Czech Credit Bureau, a.s., naši firmu mezi 2 123 nejlepších. 


Děkujeme Vám za návštěvu našeho internetového obchodu DEFLEE.CZ



Bezpečná platba

Doprava rozměrného zboží

DeFlee.cz na FAVI.cz 

DeFlee.cz na FAVI.cz

 

Náš sortiment: jídelní stoly, jídelní židle, barové židle, barové stoly, obývací stěny, sedací soupravy, pohovky, křesla, televizní křesla, konferenční stolky, odkládací stolky, komody, vitríny, kredence, regály, knihovny, tv stolky, houpací křesla,  noční stolky, matrace, postelové rošty, dětské postele, dětské sestavy, dětský nábytek, stolové lavice, zahradní nábytek, zahradní pohovky, zahradní jídelní sestavy, luxusní zahradní nábytek, venkovní sestavy, skříně, posuvné skříně, postele, ložnice, ložnicové sestavy, koberce, svítidla, prádelníky, truhly, kuchyně, malé kuchyně, skříňky do kuchyně, koupelnové sestavy, kusové koberce, dekorace, bytové doplňky, vázy, mísy, vánoční dekorace, obrazy, taburety, nástěnné dekorace, stojany na láhve, vinotéky, svícny, sošky, lucerny, zrcadla, hodiny, zrcadla, lampy, lustry, masivní nábytek, povlečení, ubrusy, prostírání na stůl, látkové ubrousky, běhouny na stůl, polštáře, prostěradla, osušky, ručníky, žínky, závěsy, podsedáky, deky, police, barové skříně, toaletní stolky, servírovací stolky, konzolové stolky, telefonní stolky, pokojové lavice, kancelářský nábytek, kancelářské židle, kancelářské stoly, sekretáře, nábytek z akácie, nábytek z indického palisandru, nábytek z teaku a jiné