PŘEVZETÍ A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Vážení zákazníci,

děkujeme, že jste si pro svůj nákup zvolil/a DeFlee Design Interior.

Informace níže slouží jako rychlý pomocník k postupu při obdržení Vašeho zboží a v případech odstoupení od smlouvy a reklamace.

  

PŘIJETÍ ZÁSILKY - POŠKOZENÝ OBAL 

Pokud Vám dopravce přivezl zásilku, jejíž obal je poškozen, doporučujeme následující kroky: 

1. Zkontrolujte obsah zásilky - je-li nepoškozen, zboží můžete převzít, žádejte ale provedení poznámky o poškozeném obalu 

1a. Pokud je obsah zásilky poškozen, zásilku nepřebírejte a sepište s řidičem dopravce formulář "Zápis o škodě". 

2. Zásilku nemusíte převzít, o tomto kroku nás prosím informujte neprodleně formou emailu na info@deflee.cz či telefonicky na +420 771 188 117. 

 

PŘIJATOU ZÁSILKU PROSÍM ZKONTROLUJTE DO 2 DNŮ (max. do 3 dnů) OD JEJÍHO PŘEVZETÍ. 

 

PŘEVZETÍ ZÁSILKY 

Převzali jste Vaši zásilku. Prosíme o kontrolu jejího obsahu do 2 dnů, maximálně do 3 dnů. 

Před montáží zboží prosíme zkontrolujte jednotlivé díly - u jasně zřetelných a viditelných vad na již smontovaném zboží nebude na reklamace brán zřetel z důvodu možného mechanického poškození při montáži.

 

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

V průběhu 14-denní lhůty od převzetí zboží máte právo odstoupit od smlouvy. V takovém případě nás prosím informujte formou emailové zprávy na  reklamace-odstoupeni@deflee.cz, budeme Vás informovat dle povahy zboží o dalším postupu. Zboží prosíme vždy vracejte na adresu centrálního skladu (areál Montako, Vodárenská 732, 27801  Kralupy nad Vltavou, +420 771 188 117).

Prosíme, zásilky nezasílat na dobírku, takové nebudou převzaty.

 

REKLAMACE

Pokud jste obdrželi zboží, jež neodpovídá požadované kvalitě či jeví známky vad, můžete zboží reklamovat. 

  • Pokud zjistíte jakoukoliv vadu nebo poškození zakoupeného zboží, nepokračujte s montáží. Na zřetelné pohledové vady po smontování zboží nemusí být brán zřetel.
  • Kontaktujte prosím pracovníky reklamačního oddělení na adrese reklamace-odstoupeni@deflee.cz. Reklamaci můžete podat e-mailem, poštou nebo osobně na adrese centrálního skladu.
  • Zboží ani jeho části není třeba nikam vozit. Doporučujeme nejdříve kontaktovat reklamační oddělení, kde se s pracovníky domluvíte na dalším postupu.


Reklamace musí obsahovat

Ať už reklamujete emailem, poštou nebo osobně, součástí Vaší žádosti musí být následující údaje:
 

  • Číslo objednávky/faktury
  • Jméno a příjmení
  • Kontaktní telefon a e-mail
  • Název zboží
  • Popis závady
  • Případně ilustrující fotografie (detail závady, celý produkt, případně fotografie obalu - je-li obal k dispozici)

 
Jak zboží reklamovat?

Reklamaci je možné podat pouze písemnou formou a to na email reklamace-odstoupeni@deflee.cz či osobně (po předchozí domluvě) nebo poštou a to vždy na adresu provozovny (ASURTI s.r.o., Vodárenská 732, 27801  Kralupy nad Vltavou). Reklamace je možné konzultovat i telefonicky, je však nutné dodat potřebné informace písemně dle informací výše.

V případě zaslání reklamace nám velmi pomůže, pokud vyznačíte vadný díl přímo do montážního návodu a ten nám pošlete spolu s reklamací. Urychlí to celý proces reklamace.

 

Budeme Vás dále informovat o možnostech řešení Vaší reklamace dle povahy zboží.

 

POTŘEBUJETE S ČÍMKOLIV PORADIT?

JSME VÁM K DISPOZICI NA TELEFONNÍM ČÍSLE +420 771 188 117 NEBO EMAILU REKLAMACE-ODSTOUPENÍ@DEFLEE.CZ


+420 771 188 117
po - pá 09:00 - 16:00
0 kusů / 0