DOPRAVA A PLATBA

DODACÍ PODMÍNKY

Běžná dodací lhůta je uvedena u každého produktu. Zboží dodáváme většinou nesmontované. O stavu objednávky jste vždy informováni telefonicky či emailem. O přibližném termínu dodání Vás budeme vždy informovat. Zboží je doručováno pouze v pracovní dny.

PLATEBNÍ PODMÍNKY

Náš internetový obchod Vám nabízí více variant úhrady nákupu. Vyberte si tu, která Vám bude nejvíce vyhovovat. 

Platba bankovním převodem

Možnost platby bankovním převodem z účtu jakékoliv banky na účet prodejce vedeného u České spořitelny. Po odeslání objednávky obdržíte na Vámi uvedenou e-mailovou adresu potvrzení objednávky, které bude obsahovat veškeré potřebné údaje k platbě. Platbu doporučujeme provést až po obdržení informace o zpracování objednávky.

Platba dobírkou - pouze v hotovosti

Zboží zaplatíte hotově přepravci při dodání na adrese určení. Při platbě na dobírku se připočítává k ceně dopravy poplatek za doběrečné ve výši 50 Kč. Dovolujeme si Vás informovat, že v případě platby na dobírku je možná platba v hotovosti nebo platba kartou.

Nákup na splátky - ESSOX

Více informací o možnosti nákupu na splátky naleznete zde.

 

PŘEPRAVNÍ PODMÍNKY

Zboží je dováženo na místo určení (dodací adresa), pokud si zákazník nepřeje jiný způsob dodání. Základní dopravné nezahrnuje výnos ani montáž zboží. V případě požadavku o výnos či montáž zašleme cenovou nabídku dle ceníku dopravce. Přepravu zajištuje dopravní společnost TopTrans, a.s. Většina zásilek je doručována v pracovní dny v časovém rozmezí 09:00 - 14:00. Čas doručení nelze předem určit.

Nabízíme též možnost osobního odběru v našem skladu, jež se nachází v Kralupech nad Vltavou.

 

CENÍK DOPRAVY

DOPRAVA ZDARMA 

  • při objednávce nad 50 tisíc Kč

 

Cena dopravy je stanovena dle celkové výše objednávky nebo váhy při maximálním počtu 5 ks. Cena dopravy mimo území ČR je řešena individuálně.

Výše dopravného se vždy zobrazuje v košíku při procesu objednávky v kroku "Doprava a platba".

Zboží je prodávajícím dodáváno na místo určení, jehož adresa byla smluvena jako místo dodání. Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu. Pokud příjemce zjistí zjevné vady, oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace! Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat prodejce telefonicky nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky kupující při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace. Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.


+420 771 188 117
po - pá 09:00 - 16:00
0 kusů / 0