DOPRAVA A PLATBA

DODACÍ PODMÍNKY

Běžná dodací lhůta je uvedena u každého produktu. Zboží dodáváme většinou nesmontované. O stavu objednávky jste vždy informováni telefonicky či emailem. Při objednávce toaletního stolku DeFlee jiného barevného provedení oproti základní nabídce může dojít k několikadennímu prodloužení dodací lhůty. O přibližném termínu dodání Vás budeme vždy informovat.

PLATEBNÍ PODMÍNKY

Náš internetový obchod Vám nabízí více variant úhrady nákupu. Vyberte si tu, která Vám bude nejvíce vyhovovat. 

Platba bankovním převodem

Možnost platby bankovním převodem z účtu jakékoliv banky na účet prodejce vedeného u České spořitelny. Po odeslání objednávky obdržíte na Vámi uvedenou e-mailovou adresu potvrzení objednávky, které bude obsahovat veškeré potřebné údaje k platbě. Platbu doporučujeme provést až po obdržení informace o zpracování objednávky.

Platba dobírkou - pouze v hotovosti

Zboží zaplatíte hotově přepravci při dodání na adrese určení. Při platbě na dobírku se připočítává k ceně dopravy poplatek za doběrečné ve výši 50 Kč. Dovolujeme si Vás informovat, že v případě platby na dobírku je možná pouze platba v hotovosti. Platby kartou nejsou možné.

PŘEPRAVNÍ PODMÍNKY

Zboží je dováženo na místo určení za první vchodové dveře, pokud si zákazník nepřeje jiný způsob dodání. V případě požadavku o výnos či montáž zašleme cenovou nabídku dle ceníku dopravce. Přepravu zajištuje dopravní společnost TopTrans, a.s. Nabízíme též možnost osobního odběru na Praze 4-Podolí nebo Praze 8-Dolní Chabry (omezení dle typu zboží).

CENÍK DOPRAVY

DOPRAVA ZDARMA 

  • při objednávce nad 50 tisíc Kč
  • při opakovaném nákupu - bonus stálému zákazníkovi, který předchozí nákup úspěšně dokončil (bez odstoupení od smlouvy a řádné úhrady zboží). Bonusová doprava je jedna z možností věrnostního programu, proto ji nelze uplatnit v případě volby bonusu jiného.

Cena dopravy je stanovena dle celkové výše objednávky nebo váhy při maximálním počtu 5 ks. Cena dopravy mimo území ČR je řešena individuálně.

Zboží je prodávajícím dodáváno za první vchodové dveře budovy, jejíž adresa byla smluvena jako místo dodání. Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu. Pokud příjemce zjistí zjevné vady, oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace! Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat prodejce telefonicky nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky kupující při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace. Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

 
 
NEWSLETTER
 
+420 775 969 355
0 ks / 0
m