BĚŽNÉ DOTAZY

 

  • MOHU SE NA VÁS OBRÁTIT S VÝBĚREM ZBOŽÍ

Samozřejmě Vám rádi s výběrem zboží pomůžeme. Neváhejte se obrátit na naši zákaznickou linku, která zodpoví veškeré Vaše dotazy. V případě potřeby prosím volejte v pracovních dnech na číslo +420 771 188 117 v době od 10:00  - 15:00 hodin.

 

  • JAK SE DOZVÍM, KDY ZBOŽÍ OBDRŽÍM

O termínu doručení zásilky budete informováni naším obchodem prostřednictvím emailu. Po zpracování objednávky obdržíte zprávu, ve které Vám sdělíme předpokládaný termín doručení. Jakmile bude zboží vyexpedováno z našeho skladu, obdržíte další informaci, kde se dozvíte všechny potřebné detaily o doručení Vašeho zboží. V případě potřeby můžete kontaktovat zákaznickou linku v pracovních dnech na čísle +420 771 188 117 v době od 10:00  - 15:00 hodin.

 

  • OBDRŽEL/A JSEM ZBOŽÍ A CHCI JEJ VRÁTIT

Zboží máte právo vrátit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od jeho převzetí. Pošlete prosím tuto informaci na náš email  reklamace-odstoupeni@deflee.cz a my s Vámi vše domluvíme. Náklady na dopravu v tomto případě hradí zákazník. Zboží, které chcete vrátit, nesmí být poškozené. Jakmile zboží od Vás obdržíme, provedeme jeho kontrolu. Pokud je zboží v pořádku, neprodleně vracíme peníze na Váš bankovní účet. 

Podrobné informace najdete zde VRÁCENÍ ZBOŽÍ

 

  • VRÁTIL/A JSEM ZBOŽÍ VE LHŮTĚ 14 DNŮ, KDY MI VRÁTÍTE PENÍZE

Peníze vracíme obratem. Podmínkou je, že zboží, které jste nám vrátili, musí být v pořádku a bez poškození. Jakmile zboží obdržíme, nejdéle do 1 týdne uděláme jeho důkladnou kontrolu a pokud je zboží v pořádku, tak do 2 dnů Vám vracíme peníze na bankovní účet. Pouze v době dovolených se může vratka o pár dní navýšit (maximálně však o 1 týden).

 

  • OBDRŽEL/A JSEM ZBOŽÍ, KTERÉ MÁ ZÁVADU

Reklamované zboží prosím nafoťte a s podrobným popisem závady pošlete na náš reklamační email  reklamace-odstoupeni@deflee.cz. Následně Vás budeme kontaktovat s návrhem řešení reklamace. Reklamační řízení probíhá vždy písemně, nikoli telefonicky! 

Podrobné informace najdete zde REKLAMACE

 

  • JAK MÁM O ZAKOUPENÝ NÁBYTEK PEČOVAT

Materiálů, ze kterých je nábytek vyroben, je celá řada, a proto se vždy řiďte prosím doporučenými pokyny, které jsme pro Vás připravili.

Podrobné informace najdete zde PÉČE O NÁBYTEK

 

  • JAK MÁM KOUPIT ZBOŽÍ NA SPLÁTKY

Zboží máte možnost u našeho obchodu zakoupit na splátky. Spolupracujeme se společností ESSOX, která Vám případně spotřebitelský úvěr poskytne. V košíku označíte v kolonce ZPŮSOB PLATBY  - nákup na splátky ESSOX. Po odeslání objednávky budete přesměrování na webové stránky společnosti ESSOX. Před samotným zpracováním objednávky máte možnost zjistit výše splátek (kliknutím na ikonu ESSOX). V případě potřeby Vám rádi pomůžeme.

Podrobné informace najdete zde INFORMACE KE SPLÁTKOVÉMU PRODEJI

 

  • NEMÁM EMAIL, MOHU SI ZBOŽÍ I TAK OBJEDNAT

Samozřejmě, i v takových případech si u nás můžete zboží objednat. Obraťte se prosím na naši  zákaznickou linku na číslo +420 771 188 117 v pracovních dnech v době od 10:00  - 15:00 hodin, která s Vámi projde proces objednávky bez udání Vašeho emailu. Protože nevlastníte emailovou adresu, veškeré informace, které běžně zasíláme, Vám budou sděleny telefonicky či SMS zprávou.

 

  • MOHU JIŽ ODESLANOU OBJEDNÁVKU ROZŠÍŘIT ČI UPRAVIT

Pokud jste již zpracovali a odeslali objednávku a máte zájem ji rozšířit například o více kusů nebo jiné zboží, kontaktujte prosím NEPRODLENĚ zákaznickou linku v pracovních dnech na číslo +420 771 188 117 v době od 10:00  - 15:00 hodin, kde s Vámi referentka objednávku upraví dle Vašich potřeb a požadavků. Úpravy lze provádět pouze v případě, že zboží nebylo již expedováno či závazně objednáno u výrobce. Proto prosíme, jednejte v těchto případech co nejrychleji.

 

  • OMYLEM JSEM OBJEDNÁVKU UDĚLAL/A DVAKRÁT, CO TEĎ

Pokud jste již zpracovali a odeslali objednávku 2x a máte zájem jednu stornovat, kontaktujte prosím NEPRODLENĚ zákaznickou linku v pracovních dnech na číslo +420 771 188 117 v době od 10:00  - 15:00 hodin. Úpravy lze provádět pouze v případě, že zboží nebylo již expedováno či závazně objednáno u výrobce. Proto prosíme, jednejte v těchto případech co nejrychleji.

 

  • MOHU OBJEDNÁVKU NA DOBÍRKU UHRADIT I ONLINE

Objednávky na dobírku lze uhradit i online, pouze však u dopravce PPL. Platbu lze provést v aplikaci mojePPL nebo na webu PPL při uvedení čísla své zásilky. U ostatních dopravců lze dobírku uhradit pouze při převzetí a to v hotovosti či platební kartou.

Podrobné informace najdete zde DOPRAVA A PLATBA

 

ZÁKAZNICKÁ PODPORA

+420 771 188 117     Po - Pá 10:00 - 15:00


0 kusů / 0

 

 

Bezpečná platba

Prodej na splátky

Doprava vícerozměrného zboží