RYCHLÝ POMOCNÍK
RYCHLÝ POMOCNÍK DEFLEE
Vážení zákazníci,
děkujeme, že jste si pro svůj nákup zvolil/a DeFlee Design Interior.
Informace níže slouží jako rychlý pomocník k postupu při obdržení Vašeho zboží a v případech odstoupení od smlouvy a reklamace.
PŘIJETÍ ZÁSILKY - POŠKOZENÝ OBAL
Pokud Vám dopravce přivezl zásilku, jejíž obal je poškozen, doporučujeme následující kroky:
1. Zkontrolujte obsah zásilky - je-li nepoškozen, zboží můžete převzít, žádejte ale provedení poznámky o poškozeném obalu
1a. Pokud je obsah zásilky poškozen, zásilku nepřebírejte a sepište s řidičem dopravce formulář "Zápis o škodě".
2. Zásilku nemusíte převzít, o tomto kroku nás prosím informujte formou emailu na info@deflee.cz či telefonicky na +420 775 969 355.
PŘIJATOU ZÁSILKU PROSÍM ZKONTROLUJTE DO 2 DNŮ (max. do 3 dnů) OD JEJÍHO PŘEVZETÍ.
PŘEVZETÍ ZÁSILKY
Převzali jste Vaši zásilku. Prosíme o kontrolu jejího obsahu do 2 dnů, maximálně do 3 dnů.
Před montáží zboží prosíme zkontrolujte jednotlivé díly - u jasně zřetelných a viditelných vad na již smontovaném zboží nebude na reklamace brán zřetel z důvodu možného mechanického poškození při montáži.
1. Zboží Vám nevyhovuje?
V průběhu 14-denní lhůty od převzetí zboží máte právo odstoupit od smlouvy. V takovém případě nás prosím informujte formou emailové zprávy na info@deflee.cz, budeme Vás informovat dle povahy zboží o dalším postupu.
Prosíme, zásilky nezasílat na dobírku, takové nebudou převzaty.
2. Co dělat, pokud jste převzali zásilku a zboží jeví vady či poškození?
Pokud jste obdrželi zboží, jež neodpovídá požadované kvalitě, můžete zboží reklamovat. Reklamaci můžete odeslat na email info@deflee.cz. Prosíme o zaslání fotografie/í poškození či vady, fotografii krabice/obalu zboží a popis poškození/vady/nesrovnalosti. Reklamované zboží nemontujte.
Budeme Vás dále informovat o možnostech řešení Vaší reklamace dle povahy zboží.
POTŘEBUJETE S ČÍMKOLIV PORADIT?
JSME VÁM K DISPOZICI NA TELEFONNÍM ČÍSLE +420 775 969 355 NEBO EMAILU INFO@DEFLEE.CZ