BLOG na téma NÁKUP NÁBYTKU

NÁKUP NÁBYTKU PROSTŘEDNICTVÍM E-SHOPU
 
 
 
V České republice je velmi mnoho on-line obchodů a patříme v Evropě mezi zemi s nejvyšším počtem e-shopů na počet obyvatel. Z toho vyplývá, že naši zákazníci si tuto formu nákupu nesmírně oblíbili, vyhovuje jim a stala se již běžnou součástí našich životů. 
 
Mezi nesporné výhody nákupů přes e-shop je ten, že jednoduše nikam nemusíte chodit. Dnes již zákazníci objednávají i přes chytrý mobilní telefon a není tak k nákupu zapotřebí už ani počítač. Protože zákazník objednané zboží osobně před zakoupením nevidí, z toho důvodu je zákonem daná povinnost pro obchodníky zboží do 14 dnů bez udání důvodů přijmout zpět a vrátit finanční prostředky.
 
E-shopů s nábytkem je opravdu hodně. Obecně lze říci, že existují e-shopy kvalitní, méně kvalitní a bohužel též takové, u kterých zákazník nejde pro sprosté slovo daleko. Mnoho zákazníků se již na nás obrátilo s prosbou o radu či s objednávkou, kterou sice učinili u jiného e-shopu, ale zboží jim buď dodáno nebylo nebo zboží bylo doručeno poškozené a hlavně velmi nekvalitní, a v tom nejhorším případě e-shop zákazníkovi nevrátil peníze. Náš obchod zná tyto rádoby konkurenty a mnoho zákazníků od nich přešlo k nám. 
 
V DEFLEE DESIGN INTERIOR říkáme, že nákup nábytku není nákup trička, přeci jenom se jedná o daleko těžší a dražší sortiment. Také manipulace a případné vratky nejsou úplně jednoduchou záležitostí, proto je velmi důležité, abyste si obchod (e-shop), ve kterém nábytek plánujete zakoupit, předem pečlivě prověřili. Určitě by jediným a hlavní  kritériém neměla být pouze cena produktu či sortimentu. Prvotní hledisko pro výběr e-shopu je opravdu kvalitní komunikace, a to jak telefonická tak mailová. Tady již lze na samém počátku rozpoznat případné nedostatky obchodu. Dalším kritériem je určitě web, ze kterého obchod prodává. I tam lze poznat, zda se tomu věnují profesionálně či je to jen výdělečná činnost, kde zákazník nemá hodnotu. V neposlední řadě jsou termíny, dodací lhůty a opět připomínáme procesní komunikaci, kdy od obchodu dostáváme pravidelné informace o stavu objednávky, doručení a podobně.
 
DEFLEE DESIGN INTERIOR klade důraz na zákaznickou podporu, fér jednání, korektnost a v neposlední řadě i cenovou politiku, která bude pro zákazníky přívětivá. Každopádně u nás rozhodně platí, že si vážíme každého zákazníka, a je úplně jedno, zda učiní objednávku v řádu stovek nebo velkého odběratele, například hotelu.
Nábytek prodáváme dlouho a jsme vždy rádi a potěšeni, když se k nám zákazníci vracejí či dostáváme zpětnou vazbu, že takových obchodů s nábytkem jako jsme my je málo a že jsou s našimi službami maximálně spokojeni. Samozřejmě, že i u nás vyřizujme reklamace či vrácení zboží. Pokud se jedná o reklamace, tak se k tomu stavíme tak, že pokud je výrobek opakovaně reklamován (max. však třemi zákazníky), tento produkt stahujeme z nabídky a jednáme o problému s výrobcem. Každopádně je naším cílem prodávat pouze kvalitní výrobky a maximálně uspokojit zákazníka.
 
Nábytek je náš denní chleba, nábytku rozumíme. O tom svědčí tisíce našich spokojených zákazníků.
Občas slyšíme od zákazníka, že na náš e-shop nenašel moc recenzí. A víte proč? Protože zákazníci píši především negativní recenze, a těch my máme minimum. Jak se říká, nikdy neuspokojíte všechny, ale troufáme si říci, že v 99% máme zákazníky spokojené.
 
Až se tedy budete rozhodovat, u jakého e-shopu nábytek zakoupíte, určitě zvažte kritéra, která jsme zde popsali. Věřte, že náš tým, tým DEFLEE DESIGN INTERIOR, e-shop s nábytek a bytovými doplňky, Vás určitě nezklame.
 
 
 
 
Seřadit položky
počet na stránce:
Zadanému filtru nebo výběru neodpovídá žádná položka.

Nacházíte se v kategorii: BLOG na téma NÁKUP NÁBYTKU


+420 775 969 355
po - pá 10:00 - 17:00
0 kusů / 0

DEFLEE SLEVY